Use your stuff 3 Houten knopen

Hoi!!

Weer een nieuw inspiratie bericht met het thema 'Use your stuff'. Er word al lekker gesnuffeld tussen alle spulletjes en leuke berichten geplaatst met ' Use your stuff". Kijk maar eens bij 
Erg leuk dat jullie ook een bericht hiermee hebben geplaatst!

Deze keer heb ik kaarten gemaakt met houten knopen van My Minds Eye. Deze heb ik gecombineerd met een paperpad, ook van MME. Dit heb ik inmiddels alweer wat jaartjes liggen en het leek me leuk om dit te combineren met de set van Concord & 9th 'Heartstrings dies'. Geweldig dit hart. Zoveel mogelijkheden. Ik laat hier 3 verschillende zien. 


Als eerste een patchwork effect. Best even een klusje, omdat je ieder papiertje apart moet uitsnijden, maar het resultaat vind ik zo leuk! Alle papiertjes komen uit 1 paperpad. 


De tekst op de knoop matchte weer zo leuk met het hart!
Tekst 'hugs & kisses' heb ik van Clearly Besotted.


Bij deze kaart heb ik de snijmal rechtstreeks uit de kaart gesneden. Hiervan heb ik een shaker gedeelte gemaakt. Ik kon het weer niet laten;-)
Onderaan de kaart nog twee strookjes uit dezelfde paperpad gebruikt + nog een strookje kraft waarop ik met witte inkt een tekst herhaaldelijk heb gestempeld.


Rondom het hart heb ik een aantal kleuren inkt gesponst zodat het mooi kleurde bij de knoop.
Daarna nog met Versa mark een ruit her en der gestempeld. Dit met Pastelpoeder een grijze kleur gegeven. Op de foto niet heel goed te zien. Allerlei verschillende sequins met elkaar gemengd en shake shake shake!


Bij deze kaart heb ik het hart uit watercolor papier gesneden. Diverse kleurtjes distress inkt op sheet gedept, dit ingespoten met water, en dit op het hart gesmeerd. In het hart heb ik om en om wit papier weer terug gelegd.

Ik had van deze serie nog 3 knopen, deze heb iuk nu allemaal verwerkt.
Ja, het word nog wel eens wat met 


Heb je ook een leuk bericht gemaakt met Use your Stuff?
Laat het me even weten, dan kom ik even kijken.
Ik loop met nog een idee rond, dit word misschien wel een leuke aanvulling op 'Use your stuff''.
Wordt vervolgd!

Groetjes Cornelie

BewarenBewaren

23 opmerkingen

Margo zei

Wat een toffe kaartjes en alle drie zo verschillend !

Colien zei

Wat een mooie serie, gaaf die opengewerkte harten! Vooral de bovenste, met al die verschillende papiertjes, vind ik erg mooi! Maar ook je shakerkaart is tof en op onderste is stoer met het kraft!
grtz.Colien

Maartje zei

Ontzettend gaaf! Wat laat je mooie variaties zien met dit hart!

Nadine zei

Dat hart is zeker gaaf en wat een mooie serie heb je ermee gemaakt, wauwwwww! Lekker bezig en opperdepopperdepop... tijd voor nieuwe? hahaha

Sarah - Crea S zei

Drie hele toffe kaartjes Cornelie! Op = op, maar je voorraad is volgens mij nog groot genoeg om nog een tijdje door te gaan met Use your stuff, ben benieuwd dus!

GerJanne zei

Hoi Cornelie!
Zeker zie ik ze voorbij komen. Zo leuk! Bij de volgende kaart waarop ik dingen gebruik die ik 'vergeten' was zal ik het erbij schrijven.
Jouw kaarten zijn prachtig! Die stans!! Nog nooit gezien en ik ben er helemaal weg van! Wat en bjoetie! Sorry voor al de uitroeptekens, maar die staan er bewust. Wow, wat mooi. Ze zijn all drie geweldig, de patchworkkaart, de schudkaart en de kraftkaart. Top!
Lieve groetjes,
GerJanne

Linda Visser - van der Velden zei

Heel erg gaaf gemaakt! Alle drie toppers. Leuke inspiratie ook, mijn moeder kocht laatst deze stans dus als ik hem een keertje van haar mag lenen... :) groetjes, Linda

Tineke van der Velden zei

Wat een leuke kaarten met dat hart, Cornelie.
Ik heb mooi weer inspiratie opgedaan, want ik heb die stans ook gekocht.
Super!
Groetjes, Tineke.

Christine zei

Supermooie en toffe kaarten Cornelie! Leuk je weer te horen, het is net als bij mezelf, weinig tijd om reacties bij iedereen achter te laten. Toch zie ik dat je nog altijd een bezig bijtje bent, houden zo!! ;-)
Liefs
Christine

Nota Bene zei

Dit is een superleuke reeks! Je doet me er ook aan denken dat ik ook dringend nog eens in mijn voorraad moet kijken en mezelf moet herinneren aan alle spullen waarvan ik al vergeten was dat ik ze had.
Groetjes, Nele

Marit zei

Wat een prachtige serie heb je gemaakt Cornelie, de eerste kaart is mijn favoriet, ik ben dol op prontjes! Fijne Koningsdag mirgen!
Liefs, Marit

Marit zei

Haha printjes bedoel ik natuurlijk😉

Rhodé zei

Ik zag je eerste kaartje: super! Ik dacht bij mijzelf: maar wat zou je nog meer met zo'n stans kunnen doen? En toen las ik dat je ons nog twee kaartjes ging showen. Heel anders, maar ook zo mooi! Erg leuk.

Angelique zei

Drie mooie kaartjes heb je met de prachtige hart-stans gemaakt. Zeker de eerste met al die mooie papiertjes vind ik geweldig.
lieve groetjes Angelique

Margo zei

Hi Cornelie,
het is me gelukt, ik vandaag een 'use your stuff' postje !
Groetjes
Margo

Nicole Parmentier zei

Je hebt een hele rage ontketend in blogland met deze 'use your stuff' challenge ;-). Deze kaarten zijn ook weer geweldig! leuk dat je laat zien hoe je deze stans op allerlei verschillende manieren kunt gebruiken, een soort mini-workshop!

Cards made by Patricia zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt Cornelie. Vandaag je kreet "Use your stuff gebruikt in mijn blogpost."

Groetjes,
Patricia

Maartje zei

ps. Ja hoor, je hebt me aan het werk gekregen. Eerste bericht met #useyourstuff is online ;)

Stella zei

Ik vind ze alle 3 hartstikke leuk. Knap zoals jij oud en nieuw combineert. Als je zo doorgaat heb je straks ruimte over:)

Alina zei

geweldig, Cornelie!

Kaartenkraam zei

Wat een gave mal is dit en wat heb je hem super gebruikt! Er is zoveel mee mogelijk en dat laat jij hier goed zien, top hoor!
Ik vind de eerste het allermooist en dan de schudkaart, de laatste is ook mooi maar dat zijn niet mijn kleuren vandaar dat die op nummer 3 komt ;-)

groetjes van Ank

Sarah zei

Super leuk!

Sarah zei

Ik ben al twee weken grote schoonmaak aan het doen. Ook in mijn knutselspullen. Van de week maakte ik een kaartje met ' vergeten ' spulletjes. Ik heb er een linkje naar jou bij gezet. Ik sta helemaal achter het moto! Doe het eigenlijk spontaan want dat is juist leuk!
Hier mijn kaartje:
http://syriandertje.blogspot.be/2017/04/kaartje-voor-daphne.html?m=1
Fijne zondag!

Back to Top