cadeautje!

Hoi!!

Een pocket, zo'n kant en klare, gemaakt voor een scrap album, deze lag al een hele tijd op m'n bureau. Van links naar rechts, vast besloten deze eens te gebruiken...
en dat gebeurde uiteindelijk ook.


Het leek me leuk er een giftcard van te maken, waar je geld of een cadeaukaart in kunt doen.


Cadeautje gemaakt van washi tape. Dit idee heb ik van Nadine, wat zij eens gebruikt met een workshop. Zo leuk!

Tekst is van MFT. Washi tape aan de binnenkant van de kaart terug laten komen.
Lekker fris met deze kleurtjes. Blijf ze leuk vinden samen!

Fijne dag!

Groetjes Cornelie

16 opmerkingen

Je@net zei

Goed idee en wat geweldig leuk geworden in die frisse kleurtjes!

Anoniem zei

Leuk cadeautje...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Mary zei

Wat een leuke pocket kaart! De kleurtjes zijn echt helemaal tof!

Maartje zei

Wat word ik blij van jouw kaart! Pocket is goed en leuk gebruikt! En dat kadootje met washi tape is zeker 'n leuke!!

GerJanne zei

Een heel leuke kaart weer. Mooie kleurtjes en het cadeautje van washitape is inderdaad erg leuk!
Groetjes,
GerJanne

martina's kaartjes zei

helemaal leuk ! ik hou van deze colorcombo ! mooi
grtjs,martina
x

Gerdine zei

Leuk!

Maria V zei

Wat een creativiteit weer, helemaal geweldig. Jij maakt van die mooie opzetjes en gezellige kleurtjes.

Colien zei

Superleuk, gave tekst en mooie kleurtjes!
grtz.Colien

Miranda V zei

Pockets zijn altijd leuk, helemaal met deze frisse en leuke kleurencombinatie. Die ga ik er ook eens bij pakken met m'n washirolletjes, ben nu zo lekker aan de plak. ;-)

Linda Visser - van der Velden zei

Onwijs leuk gedaan zeg!

Sarah zei

Heel mooi . Liefs ☆ Sarah ☆

Miranda V zei

Hi Cornelie! Mijn moeder, een vriendin en ik gaan 24 oktober verjaardag-kalender-workshoppen bij Bij Oma Dee. Kom jij ook? :-D Groetjes!

Stella zei

Wat gaaf!

Johanna zei

Superleuke kaart, en die tekst :-) heel goed!!

Judith zei

Blauw (lichtblauw) en rood vind ik een mooie combi, zeker op wit!

Back to Top