Diversiteit aan...

Hoi!!

Ja, het is stilletjes op m'n blog, maar zodra de school vakanties beginnen, en ik zelf gewoon nog naar m'n werk ga, voelt het even goed al als vakantie. Heerlijk dat relaxte leventje, ik hou er van!
Ook bloggen lijkt als automatisch minder te worden, maar wat maakt het uit!
Wel lekker bezig, dus hier een diversiteit aan stijlen, al een hele poos terug gemaakt.


Deze kaart voor een echtpaar dat 50 jaar getrouwd was. Een mijlpaal, en dat verdiend een bijzondere kaart. Een kaart van Pinterest gelift, deze stond al een tijd je op m'n lijstje, zo mooi!


Met deze twee kaarten heb ik een stempelset erbij gepakt die ik al een poosje geleden bij 
't Scrap-Ateljeetje kocht. Als ik bij Nadine ben, doen we bijna altijd het leuke winkeltje van Elly ook even aan ;-)
Beetje rommelen, en het papier van Echo Park paste er zo leuk bij!


Op de brad staat vroom vroom, ook al zo leuk.

En nog een probeersel met stempels. Niet m'n sterkste kant, maar ik vind het zo leuk om te doen. Ik heb stempels gebruikt van; Indigo Blue, Clearly Besotted, Kaiser Kraft, en Different Colors.


Verder is de kaart eigenlijk ontstaan uit restjes van m'n bureau, die ik op een andere kaart toch niet gebruikte...

Nog deze week en volgende week, en dan begint mijn vakantie. Kannie wachten ;-))

Groetjes Cornelie

11 opmerkingen

!neke zei

Super kaartjes !!!!
En geniet van je vakantie !!!!!!

groeten Ineke en tot blogs !

Je@net zei

Allemaal anders, maar wat zijn ze allemaal leuk!

Stella zei

Altijd weer gaaf om te zien dat jij kaarten in zoveel verschillende stijlen kunt maken. Ik vind je "probeersel" erg goed gelukt. Mooie kleurencombi; steekt mooi af tegen het wit. Mijn favorietje? Het zal je denk ik niet verbazen...nummer 3 .Helemaal geweldig met die pick-up-truck!
Nog even werken; de laatste loodjes:)
Groetjes!

Colien zei

Wat een leuke kaarten, mooi en stoer en toepasselijk...
grtz.Colien

Marfien zei

Allemaal leuke kaartjes, en ja dat stempelen moet ik ook nog leren . . .

Irene zei

Lekker bezig geweest Cornelie, allemaal even leuk!
Vast een heel fijne vakantie gewenst!!

xx Irene

Johanna zei

Mooie creaties! Die stoere autokaartjes vind ik helemaal leuk! en Elly heeft inderdaad een gezellig winkeltje om te neuzen :D

Nicole Parmentier zei

Ik wordt altijd blij als er op blogger iets van jou voorbij komt! Ik vind je stijl prachtig en dit is ook weer een geweldige line-up!! Ook hier is iedereen incl. de kinderen nog druk aan het werk, nog even doorbijten ;-)

Marjan zei

Vier gave kaartje, leuk dat ze allemaal weer zo anders zijn! En jouw probeersel met de compilatie vind ik echt te gek!

Nadine zei

Ik heb een paar blogjes gemist, geloof ik! Dat krijg je als je ziek in bed ligt hihi. Je hebt toch wel weer leuke dingen gemaakt, hoor! Zo veelzijdig! Ben je ook al in de kerststemming? ;)

Judith zei

Veelzijdig is deze serie, net als jij. Misschien is no 3 ook mijn favoriet, maar ik vind het moeilijk kiezen. Gelukkig hoeft dat niet (-;

Back to Top