Liftkaart #84!

Hoi!!

Een nieuwe liftkaart. Groter kon ik deze niet vinden...en vergroten maakt de foto wazig, dus ik hoop dat Marjan op het liftblog een duidelijke heeft geplaatst...
De maakster van deze kaart, Wendy McKee, is nl. gestopt met haar blog. Leeg. Zonde, want ze maakte prachtige dingen....


...zoals bovenstaande kaart, en daar heb ik ook zo mijn draai aan gegeven. Erg leuk om te doen.


Het ruitjes papier vond ik wel een leuke basis. Kader met stippellijntjes door getrokken.


Verder geschoven en gedaan met alle bloemetjes, pins, tekst en tab. Tot ik het een mooi geheel vond.
Alle bloemetjes zijn geponst. Tab en zigzag border met die-namics gesneden. Tekst gemaakt met de Dymo tang. De roze pin kreeg ik samen met nog een aantal andere prachtige van Dora en Judith. de groene komt uit eigen voorraad.

Een leuke kaart om mee aan de slag te gaan. Je kunt je kaart linken tot vrijdag 10 april 18.00 uur.

Veel plezier!

Groetjes Cornelie



14 opmerkingen

Je@net zei

Leuke kaart geworden, Cornelie!

Unknown zei

Leuke liftkaart, hoewel ik jouw versie veel leuker vindt. Leuk dat ruitjespapier, de bloemetjes, de pins, alles eigenlijk. Topkaartje! XX

Mariken zei

Wat een gave kaart, hartstikke leuk, met al die bloemetjes!

Marjan zei

Heel erg gaaf vind ik jouw uitwerking, erg mooi met dit papier en de ze kleuren! Ja hoor, op ons blog staat een grotere :)

Ilse zei

Heel toffe lift , zeer geslaagd!!!
Groetjes
Ilse

Ellen zei

Ik vind jouw draai echt hartstikke mooi! Geweldig is dat ruitje in combinatie met de rest.

Colien zei

Oh, wat een leuke liftkaart weer! En die van jou is geweldig, wat gaaf met dat ruitjes papier!
grtz.Colien

Stella zei

Ik vind jouw kaart veel mooier dan het origineel. Wat een gaaf papier heb je gebruikt!

Angelique zei

Wat heb je de kaart prachtig gelift, ook ik vind die van jou mooier.
groetjes Angelique

Unknown zei

Wat maak je toch altijd leuke creaties.
deze ook....door eenvoud zo leuk!

José zei

Hele mooie lift Cornelie, vooral de combinatie met het ruitjes papier en de kleurige bloemetjes, weer een bron van inspiratie

Mary zei

Echt een hele mooie lift!! Gaaf de combinatie van het 'ruitjes' papier en de fleurige bloemetjes

Unknown zei

Wat een prachtige kaart!.

De structuur van de ruitjes en de fleur en natuurlijke vormen van de bloemen vinden we erg mooi.
Fijn om onderdeel van je creatie te zijn.

Hartelijke groet,
Paul
Dymo Customer Service

Maaike Huisman zei

Mooie kaart en erg leuk ruitje, maar dat wist je al van mij. Bedankt voor het antwoord op mijn vraag.
Ik zal eens proberen het op de kop te tikken, mss op de beurs in Nijlerk"

Groetjes, Maaike

Back to Top