Liftchallenge #73

Hoi!!

Afgelopen challenge werd alweer zo goed ontvangen. Wat een mooie kaarten hebben we voorbij zien komen. Echt super tof!
Vandaag starten we weer een nieuwe challenge, en deze keer heeft Nadine de kaart uitgezocht.
Het origineel is van;


Wat een leuke kaart, en ik ben ook vrij dicht bij het origineel gebleven. Ook omdat ik zelf het blauwe papier ook had, en de houten banners en dots!


Heb alleen een transparant variant gemaakt. Dat leek me dan wel weer leuk.
De houten banner gestempeld met tekst van Clearly Besotted.
Label had ik nog liggen. Gehalveerd en de stempel is van MFT.


Het papier is van Jilli Bean Soup. Heerlijk mee bezig geweest en zo klaar. Dat gaat ook wel eens anders ;-)
We hebben nog meer voorbeelden, natuurlijk te vinden op het liftblog.
Je lift kun je insturen tot vrijdag 10 oktober 18.00 uur.

Veel plezier!
Groetjes Cornelie

21 opmerkingen

Aletta zei

Wauw.... prachtige lift.

José zei

Hele mooie liftkaart Cornelie

Marit zei

Heel erg leuk geworden Cornelie! Origineel dat transparante!

Margot zei

Gaaf!

Erica ♥ zei


Hoi Cornelie,

Dit is ook een hele mooie versie van de lift kaart, toppie ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Gerdine zei

Om eerlijk te zijn vind ik jouw kaart leuker dan het origineel!

Judith zei

De vorige liftkaart was zeker een succes. Maar deze is ook leuk. En wat Gerdine zegt, ik vind jouw kaart ook leuker dan het origineel (-:

Irene zei

Super leuke lift Cornelie, bofbips dat je al die leuke spullies ook in huis had!!

xx Irene

Marjan zei

ja, dat zag ik al, dat jij veel dezelfde spulletjes had als op het origineel, maar dat transparante deel is dan wel weer heel anders en heel gaaf, net als de keus voor rood! Mooie lift!!

Henriët zei

Een erg mooie kaart! Deze kaart heeft er zeker ook aan meegeholpen dat mijn lift zo snel klaar was. Bedankt voor de inspiratie!
Groetjes van Henriët

Evy G zei

Je had hem bij wijze van spreken kunnen kopiëren ;-) Maar ik ben blij dat je dat niet hebt gedaan, want dit is veel leuker! Vooral dat transparante deel is een goed idee!

Renate zei

Het is deze keer weer een erg liftable kaartje. Jouw variant is dan ook wel erg leuk geworden. Het transparante gedeelte geeft een super gaaf effect.

-xies- Renate.

Miranda V zei

Super leuk dat je zoveel dezelfde spulletjes had (dat ga ik natuurlijk niet meer 'toevallig' noemen, want een spullen dat we met z'n allen hebben... ;-) ). Het doorzichtige gedeelte is echt een geweldig detail! Gave kaart! (Dit bericht had ik je vanmiddag al tweemaal willen sturen, maar zoals je weet... jouw profiel en mobiel surfen wil bij mij gewoon niet!)

Stella zei

Ik sluit mij aan bij Gerdine en Judith; ik vind de transparante voorkant zo mooi! Het is een bjoeite!

Ik moest lachen toen je schreef dat deze zo klaar was en dat dat ook wel eens anders loopt. Da's voor mij een geruststelling want ik ben van tijd tot tijd zo;n heerlijke prutser. En dan denk je dat dat alleen jou overkomt:)

Stella zei

Ik bedoel een bjoetie; dat typen van mij wordt er ook niet beter op :)

Nadine zei

Ik vind je kaartje voor deze liftchallenge erg leuk geworden. Lekker vrolijk en kleurrijk, zoals we van je gewend zijn! Dat transparant maakt de kaart net weer even anders, leuk!

Colien zei

Gave lift!
grtz.Colien

Ellen zei

Vrolijk, lekker veel kleurtjes, echte Cornelie-kaart! Kom je morgen ook naar Delft?

Marijke zei

Hele mooi lift en prachtig het transparante gedeelte.
Groetjes,
Marijke

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Een schitterende lift, mooi met het sheet. stuur je mij eens je adres....

Kay Miller zei

What beautiful cards! Your layering is just amazing! Such lovely work!

Back to Top