Jarige!

Hoi!!

Zomaar een riedeltje kaarten die ik de afgelopen dagen heb gemaakt voor diverse jarigen, en iemand die ik graag een kaartje wilde sturen...


't Leuke papier van Echo Park, en de banner van MFT. 


Een SU kaartje. Embossingfolder, stempels, en papier, allemaal van SU. ook voor een man.


Deze voor een dame. Houdt van CAS en sterren ;-)
Van Clearly Besotted. Geïnspireerd door Stephanie zelf!


Nóg een verjaardagskaart, ook voor een man!
Bijpassend envelopje. Lang leven de envelop punch board!



Deze kaart voor de enige jarige dame. Een Easle kaart. Ook met spulletjes van SU.
Behalve de tekst dan die is van Hero Arts.


De zwarte border is van Memory Box.

Best wel een hele boel zo vlak bij elkaar, maar iedereen heeft h'm inmiddels ontvangen ;-)

Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

22 opmerkingen

Tinie zei

Wat een geweldig leuke kaartjes weer, Cornelie!! Mooie voorbeelden voor mannenkaarten om inspiratie op te doen:)
Groetjes Tinie

Unknown zei

Heel gaaf! Vind ze stuk voor stuk geweldig, maar die met de sterren springt er voor mij uit.

Aletta zei

Prachtig, sluit me helemaal aan bij de reacties van bovenste 2 dames.
Groetjes Aletta

Malika zei

Ze zijn allemaal even mooi

Malika

Erica ♥ zei

Wat een super gave kaartjes heb je
weer gemaakt, heel mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Nadine zei

Wat een productie! Heel inspirerend. Ik vind die met de tags zo leuk geworden, en dat hoekje eraf is een leuk detail! De easel is natuurlijk ook prachtig!

Henriët zei

Prachtige kaarten. Mooi om te zien hoe ze allemaal uniek zijn.
Groetjes van Henriet

Stamps and Paper zei

Fabulous selections of card Cornelie
great design and colours..

Anne

Marlies zei

Prachtige mannenkaarten Cornelie! Wat heb je al veel spulletjes van SU, leuk om te zien bij jou wat je er allemaal van maakt, zo anders dan de voorbeelden op de SU-blogs. Lieve groetjes, Marlies

Maartje zei

Wat heb je er veel gemaakt! :) Heel leuk! De 1e en die met de pijlen springen er voor mij extra uit.

Ingrid Reyners zei

Wat een mooie serie is dit Cornelie. Totaal verschillend allemaal, en wat een leuke spulletjes heb je allemaal gebruikt. Ik zou mijn voorkeur niet uit kunnen spreken allemaal even leuk. Groetjes Ingrid.

Marjan zei

Hihi, die jarige dame was ik, hij is gaaf!! Staat er nog hoor, te pronken. De andere kaartjes zijn ook super, zoals altijd!

Marfien zei

Mooie serie Cornelie, allemaal even inspirerend, soms vind ik het zo jammer dat ik ook nog een huishouden draaiend moet houden :-)

Je@net zei

Prachtige serie kaarten, Cornelie!

sandra_w zei

Supergave serie weer Cornelie!

Dora zei

ik vind alle je kaarten erg mooi gemaakt. zo leuk hoe je met stansen en stempels hebt gewerkt.
groetjes

Brendaxx zei

Wat weer een prachtige serie kaartjes Cornelie!!

Stella zei

Cornelie ik ben wéér onder de indruk:) Wat zijn je kaarten mooi. Ik ben fan ha! Stuk voor stuk juweeltjes. Je sterrenkaart is voor mij wel een blikvanger. De kleuren en het ontwerp.... wow. Fijne avond!

Stella zei

Zie nu dat Miranda dat ook al schreef :)....

Gerdine zei

Wat een heerlijke serie! Van alles en nog wat! Dank je wel voor de inspiratie. Ik pak het prutsen weer een beetje op, maar merk dat ik er een tijdje uit geweest ben. Kost me moeite om weer wat te maken, maar jouw kaarten inspireren om weer flink aan de slag te gaan!

Marijke zei

Tjee wat een inspiratie weer, stuk voor stuk zijn ze prachtig!!

Fijn weekend,
Marijke

Nicole Parmentier zei

Goed bezig Cornelie!! Ze zijn allemaal verschillend maar toch helemaal jou stijl, prachtig!!

Back to Top