Een leuke dag "Bij Oma Dee"

Hoi!!

Op koningsdag, gisteren ben ik weer richting Bovenkarspel gereden. Nadine gaf daar een workshop, en daar had ik me voor op gegeven. Een tafel vol, bekende en weer ook nieuwe gezichten, en een heerlijke oranje tompouche.
Nadine had een kaarten houder met 3 kaarten bedacht. Zie onderstaande foto.


Het was een zeer gezellige en relaxte dag. We begonnen met de kaartenstandaard, en daarna de kaarten erin maken. Iedereen deed het op z'n eigen manier. Leuk, allemaal verschillende eind resultaten.


Dit is mijn kaarten standaard. Het papier waar we mee werkten weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar was wel erg leuk ;-)


De eerste kaart. Beetje druk... vind ik dan, maar wel vrolijk. Lekker bezig geweest met diverse vormen.


Dit werd m'n tweede kaart. Het papiertje aan de bovenkant vond ik zo gaaf, en wilde graag zo'n stijltje creëren. Na een beetje stoeien lukte dat wel naar m'n zin.


Deze laatste heb ik daarna nog thuis gemaakt. Was zo lekker in de stemming.
Het huisjespapier had ik ook al op m'n standaard gebruikt, en wilde ik op m'n kaarten nog een keer terug laten komen. Het huisje van Clearly Besotted mocht niet ontbreken natuurlijk ;-)

En zo werd dan het resultaat, standaard met 3 kaarten!


Ben er blij mee, en heb het met heel veel plezier gemaakt!
Thanks Nadine! en Miranda weer voor de goede zorgen!

Fijne zondag verder!

groetjes Cornelie


28 opmerkingen

Miranda V zei

Leuk zeg! Lekker je eigen draai er aan gegeven, ik vind zowel je kaarten als je standaard erg mooi geworden. Bij het zien van je tweede kaart gaat mijn brein gelijk borrelen, dus wellicht verschijnt er binnenkort een kaart met Cornelie-inspiratie! Grappig, de huisjes met het kleine hartje lijken op de HEMA sponzen!

Margot zei

Wat gaaf! Zeker leuk papier! Als het merk je te binnen schiet, laat 't me dan weten! :)

Marfien zei

Mooie set Cornelie, leuk papier om mee te stoeien en weer prima kaartjes voor mij om te liften :-)

mieke zei

Het ziet er weer super leuk uit !!
Wat betreft mijn doosje : ik heb zelf maar een patroontje getekend, het blad is inderdaad niet duidelijk !!

Mieke

Je@net zei

Klinkt als een geslaagde dag, Cornelie.
En wat een leuk project had Nadine voor jullie bedacht.
Super leuke kaarten heb je met deze gave papiertjes gemaakt!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi allemaal, zowel de standaard als de kaarten, mooi papier heb je ervoor gebruikt.

groetjes jolande

Ingrid Reyners zei

Erg leuk gemaakt Cornelie, je hebt er een eigen draai aan gegeven, het idee vind ik ook erg leuk. Gezellig zeg om met bekenden en onbekenden een middag te knutselen op Koningsdag. Groetjes, Ingrid.

Colien zei

Ziet er gaaf uit, mooi gemaakt!
grtz.Colien

KarinsArtScrap zei

je hebt weer mooi kaartjes gemaakt Cornelie met prachtig papier.

gr karin

Vera zei

Wat een mooie serie heb je er van gemaakt! Gave kleurtjes ook hoor :D

Groetjes

vera

Wendy ten Hove zei

Oh, wat een ontzettend leuke kleurrijke set is dit geworden! Mooi gedaan en klinkt alsof het ook weer heel gezellig was! Fijne week!
Groetjes, Wendy

Marit zei

Oh, was jij er ook! Ik hoorde al van Judith dat het een gezellige dag was geweest! Prachtige kaarten plus standaard heb je ervan gemaakt!

Liefs,
Marit
Ps ik ga het zeker onthouden van de Duckies, lief van je ;-)

Ingrid Heijnen zei

Weer een leuke serie, ik moet zeggen dat jouw stijl me erg aanspreekt!

Groetjes Ingrid

sandra_w zei

Heel gaaf!

Scraptastische hobby zei

Supergaaf!!! Je hebt je goed vermaakt op Koningsdag!
Lieve groetjes van Gerie

Ellen zei

Wat leuk zeg! Gave standaard en hele leuke kaartjes om erin te doen. De laatste is wel erg tof, met al die huisjes. En ja, met de goede zorgen zit het bij Miranda altijd wel goed. Was vast heel gezellig, deze workshop onder leiding van Nadine.
Groetjes, Ellen

Judith zei

En of het gezellig was! Leuke workshop en echt iedereen had zijn eigen draai aan het voorbeeld gegeven. Ik heb genoten, ook van Alexander en Maartje (-:
Op naar de volgende date

Oh ja, jouw serie is echt super geworden! Het papier met de huisjes had ik ook voor mij liggen, maar daar paste de kleur het sterretjes papier niet bij...
Ik weet trouwens het merk ook niet

Monique zei

Wow, wat is dit knap zeg!
grtjs

Nicole zei

Heel erg leuk gedaan! Gezellig om dat op zo'n workshop te doen! :) groetjes Nicole

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat een gave workshop is dat geweest! Superleuk die kaarten standaar met drie kaarten. Ik vind ze helemaal top! Mooi papier en prachtig gecombineerd.
Groetjes,
GerJanne

Maartje zei

't Was zeker gezellig! :) Leuk om je te ontmoeten! Je laatste kaart is ook super geworden zeg! Fijne dag verder!

Unknown zei

Oh je laatste kaart is ook super geworden zeg! Erg leuke set zo bij elkaar. Oh ja en het papier is Plus One van American Crafts ;))

Doegie XXX

Marie-claire zei

Leuke set is het geworden, mooie kleuren ook!

Groetjes Marie-Claire

Sandra zei

Wat een leuke kaartjes. Lekker vrolijk allemaal. Bedankt voor je berichtje op mijn blog! Hugs, Sandra

Stella zei

Mooi setje; lekker strak en fris!

Diane zei

Beautiful selection of card designs.

Hugs diane

Nadine zei

Hoi!!! Daar ben ik dan ook eindelijk met een reactie pfff... Ik vond het zo leuk dat je er ook was, gezellig! En je kaarten vind ik helemaal top, lekker je eigen ding gedaan, zo hoort het! Bedankt voor de reclame;)

Dora zei

wat een prachtige set heb je toch gemaakt.
mooi gewerkt met het papier. Cornelie.
ik vond het heel gezellig aan de tafel!
fijne week verder.
groetjes Dora

Back to Top