Inspiratiekaarten 'bij Oma Dee"

Hoi!!

Weer een aantal kaarten gemaakt met het leuke pakketje van Miranda.
Gemaakt met het papier van Echo Park "Paper & Glue".


Deze appel had ik direct in gedachte bij het zien van het appeltjes papier! Dus bij deze! Gesneden met de Silhouette, en beplakt met het leuke dessinpapier. Randjes distress inkt.


Vormen gemaakt met de die-namics van My Favorite Things.
Plakpareltjesknoopje, en Hemp Cord om het af te maken.


Tweede kaartje eerst cirkels gemaakt. Dessinpapier erachter, en dit weer gemat op een andere kleur van het dessinpapier. Groene papier ook nog door een embossingfolder gehaald.


Kleine bloemetjes, en deze een hartje gegeven met de plakpareltjes!
Geen tekst...deze mis ik zelf heel erg, maar ik moet er weer 20 zonder maken...dus vandaar!

Ook nog een kaart met de schaartjes gemaakt.


Gewoon omdat ik dit zo'n leuk papiertje vond in combinatie met m'n stempel...


Tekst van MFT...klaar!!

Heb ik nog een foto van de armband welke we gaan maken op woensdag 16 oktober!
Wil je meedoen, dan kun je anmelden bij Miranda!



Fijne dag!!

Groetjes Cornelie

25 opmerkingen

Aletta zei

Wauw... wat is die appel mooi!!!

En die kaart met rondjes ook zo mooi en lijkt zo eenvoudig, maar ja, je moet er maar net ff opkomen om 'm zo te maken en de andere kaart is natuurlijk ook t bewonderen waard.

Ook al laat ik niet bij elke bericht een reactie achter (tijd gebrek, wie kent dat niet) maar ik zie wel altijd hoor:))

Ga lekker zo door Cornelie, ik blijf genieten van jouw creatieve uitspattingen.

Groetjes en tot blogs
Aletta

Unknown zei

Super Cornelie! Vind het appeltje helemaal leuk, vind ze eigenlijk alledrie helemaal leuk.

Doegie,
Miranda X

Je@net zei

Wat een gave kaarten, Cornelie. Vind ze alle drie super leuk en wat een mooie papiertjes!

Stamps and Paper zei

Fabulous cards Cornelie ...all so very and very creative...lovely colours as always

Anne

Marfien zei

Het zijn weer vrolijke "lift"kaartjes vooral de appel is weer eens wat anders.

Margot zei

gaaf zijn ze, die appelkaart is super! endatpapierwilikook!!!!! :D

Inge Groot zei

Wat een creativiteit heerlijk om te zien! Je appeltjes kaart is zó gaaf! En die schaar....leuk!!!

Ik snap dat je tekst mist, een kaart zonder tekst is altijd een beetje "onaf" in mijn beleving.

Mary zei

De vrolijkheid spat weer van je blog af!! Erg leuke kaarten. Die met het appeltje is helemaal gaaf!
Het schaartje is zooo leuk!
En wat heb je weer een gave armband gemaakt!! Erg mmoie kraal als blikvanger...super!
Fijne dag, groet Mary

Magda zei

Wat een prachtige creatie Cornelie!
Ben helemaal weg van je appel!
Schitterend gemaakt, leuk papier en wat een mooi design. de binnenkant ziet er ook leuk uit.
Fijne week!
Liefs,
Magda

Leni zei

wauw... super leuk dat appeltje maar ben ook helemaal weg van de andere kaarten
groetjes Leni

Marlies zei

Die appel is een heerlijk exemplaar, maar ik vind je andere kaarten en de armband voor je workshop ook hartstikke leuk. Succes met je volgende workshop, de deelnemers gaan met iets prachtigs naar huis! Lieve groetjes, Marlies

Hennie Kloppenburg zei

Die appel vind ik ook super! Maar ook de andere projectjes zijn top!
groetjes, Hennie

sandra_w zei

De appel is super!! OOk de andere kaartjes zijn gaaf, vooral die met schaar! Top!!
Gave armband....ik ben er weer van de partij!

Irene zei

Wat een super gaaf papier en enige creaties heb je er mee gemaakt, vooral de appel en de schaar vind ik echt top!

xx Irene

Anita Meijer zei

Wat supermooi allemaal weer Cornelie, ziet er zoals gewoonlijk weer top uit.
Liefs van Anita

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaarten zien er weer super uit Cornelie,

groetjes jolande

Judith zei

We kregen een paar potten zelfgemaakte jam cadeau. Als bedankje zou ik ze graag iets 'fruitigs' willen geven. Het papier heb ik ook en dacht direct aan een appel. Maar ja, de Die-namic heb ik niet en ik ben ook niet in het bezit van een Silhouette. Dan maar met de hand, denk ik (-:
Ik vind alle drie de kaarten super! Wat komt je stempel goed van pas op de schaartjes-kaart!

Sanne zei

Echt een toffe kaartjes! Uiteraard vind ik de bovenste kaart het leukst, maar de andere kaartjes zijn ook heel gaaf.

Liefs Sanne

Yolanda zei

Hoi Cornelie, wat een produktiviteit!! En allemaal even leuk. Groetjes Yolanda B)

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een gave kaartjes Cornelie! Ik vind de appelkaart het allerleukst!

anja curvers zei

Die appelkaart is wel heel erg leuk zeg toppertje je andere kaartjes zijn ook heel erg leuk hoor. Mooi papier is het.

Colien zei

Oh, wat een geweldige kaarten! Heerlijk zo'n blogpost, je blijft kijken, echt genieten!
grtz.Colien

GerJanne zei

Ha Cornelie,
wat een enige kaartjes. Die met de schaar en het schaartjespapier is heel gaaf! Ook die met de rondjes 'met zonder' tekst is leuk. En als je er 20 moet....
De appel is natuurlijk de blikvanger in je post! Heel geinig!

GerJanne

Marjan zei

Cornlie, wat een "gaander" ben je toch! Je hebt altijd zoveel leuks om te laten zien. De appelkaart vind ik de mooiste! Maar de rest is zeker niet te versmaden en de armband die je wil gaan maken ziet er super uit, succes!

Bianca Kalksma zei

Wat een mooi blogbericht is dit, zoveel moois! Vooral de appelkaart, súper!!!! Het is altijd een vrolijk feestje als je op jouw blog kijkt, door alle mooie en fleurige foto's! Fijne zondag, groetjes van Bianca

Back to Top