DCL #181

Hoi!!

Alweer een week voorbij, en dus start er weer een nieuwe challenge bij DCL!
Deze week heb ik de challenge bedacht, en heb er een kleuren challenge van gemaakt, en ook een kleurenfoto bij gevoegd!
Deze kaart heb ik er mee gemaakt.


Best moeilijk, dat geef ik gelijk toe, maar misschien schudden jullie zo iets uit je mouw.
Ik heb onderaan de kaart, het kleuren schema geprobeerd na te maken , met zo goed mogelijk kleurende papiertjes. Van Cardstock, tot dessinpapier van verschillende merken.
Achtergrond papier is van Basic Grey.


Cirkel is een snijmal van Nestabilitie. Border is van PTI. Blaadjes een stempel van SU, en deze uitgeknipt.  Bloemetjes geponst, en een pailletje en strass steentje.


Libelles uit dessinpapier geknipt, en het lijfje gemaakt van strass steentjes, en de vleugetjes een klein beetje stickles. Tekst, stik steekjes, en toen was ik er klaar mee, want het was een hele worsteling, haha, en zomaar niet echt mijn ding vond ik zelf...

Toch hoop ik dat jullie de uitdaging aan gaan, op het blog van DCL, zie onwijs veel verschillende vb., allemaal mogelijk!
Je kunt je kaart linken tot vrijdag 19 april 18.00 uur!

Groetjes Cornelie


14 opmerkingen

Marjan zei

Ik vond de kleurencombinatie mooi, maar ook best lastig! Maar een challenge dus zeker. Je kaart is mooi, ondanks de worsteling. Leuk, de strookjes en de rand waarboven de libelles " vliegen".

Gerdine zei

Poeh, wat een kleurenschema, Cornelie! Je hebt wat uitgezocht hoor. Maar jouw kaart met deze tinten is erg mooi! Fijn weekend!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig, mooi papier en de libelles heb je zo mooi gemaakt, de kleurencombi vind ik prachtig.

groetjes jolande

Elly zei

Nou, je bent er super in geslaagd, het is een heel mooi kaartje geworden. Ik vind de bloemenrand heel mooi bedacht.
Prachtige kleuren en een leuke uitdaging.

Groetjes Elly

Irene zei

Prachtige foto en schitterende kleuren, best pittig maar je hebt er iets heel moois van gemaakt Cornelie!!

xx Irene

Margot zei

supermooi kaartje en leuk dat je van de 'kleurenfoto' ook de lay-out hebt gebruikt in je kaart!

Tinie zei

Prachtige kleuren Cornelie, maar inderdaad wel een pittige uitdaging!!
Jouw kaart is in ieder geval prachtig gelukt!!
Groetjes Tinie

Ellen zei

Mooie kaart Cornelie, ook al was de kleurencombi best lastig, het is jou toch goed gelukt!

Anoniem zei

Inderdaad een moeilijke kleuren-combi, maar jouw kaartje is prachtig !! Leuk die kleuren-streepjes onderaan.
Groetjes Berdien

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Cornelie.

groetjes karin

Jolanda Cuper zei

Mooi met al die prachtige tinten!
Groetjes Jolanda

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kleuren zijn dit, ik vind ze prachtig en je kaart is weer een toppertje geworden, helemaal super Cornelie.
Liefs van Anita

Nadine zei

De combinatie is mooi, maar volgens mij best lastig bij elkaar te vinden (in ieder geval wel in mijn papiervoorraad ;)) Je heb er in ieder geval weer wat leuks van gemaakt. Grappig dat je ook de schets op de foto hebt gebaseerd. Dat gaat bij mij ook meestal automatisch met die kleurendingen...

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een geweldig mooie voorbeeldkaart!! Ik werk bijna nooit met deze kleuren, groen en paars zijn eigenlijk niet mijn ding, maar met zo'n kaart als inspiratie ga ik zeker een poging wagen!
Groetjes, Yvonne

Back to Top