Skypekaart #6!

Hoi!

Soms gaat het soepel, soms gaat het iets minder met skypen...
Zonder geluid bv. is wel heel speciaal. Alles kan je dan wel chatten, maar is wel lastig als je gelijk een kaart wilt maken. Haha, maar we gaan vrolijk verder hoor, en het geeft wel weer een extra dimensie zeg maar!

Bij deze kaart was het een record tempo zeg maar! We hadden maar een uurtje, weer andere dingen die ons ook bezig houden, dus dit was een speed Skype kaart!!

Het model had ik op Pinterest gespot. Heel leuk! Dus dat werd h'm.


Allebei aan de slag met het toffe papier van October Afternoon. Blokje gescoort bij Bij Oma Dee.


Doordat het papier al leuk genoeg is van zichzelf, was ik best snel tevreden. Heb er nog een band omheen gemaakt om h'm bij elkaar te houden...en dat was h'm.

Laat Nadine nou precies hetzelfde idee hebben!!
Want we laten nog steeds pas op het laatste moment het resultaat zien, dus grappig als je dan iets op dezelfde manier bedenkt.
Dus óp naar Nadine voor haar Skypekaart!

Later heb ik nog een exemplaar gemaakt met iets meer versiering.



Gezellige dag vandaag!!

groetjes Cornelie

26 opmerkingen

Nadine zei

Hihi ja, we hadden wat ruis op de verbinding, maar konden zelfs gedachten lezen... Leuke kaart was dit om te maken :). En je tweede variant vind ik ook heel mooi. Hoe heb je dat nu gedaan met dat papier? Was het wel lang genoeg voor de achterste flap? Mooi die zwarte rand!

Je@net zei

Wat een mooie kaartjes, Cornelie. Super leuk gedaan en wat mooi zo'n schuifrand om het bij elkaar te houden!

Caro's Kaartjes zei

Ik vind het idee van jullie skypekaarten zoooo leuk!
Je hebt weer 2 bjoeties gemaakt Cornelie.
Wat een leuke vorm heeft deze kaart.
Die ga ik onthouden.
Dat bandje eromheen geeft echt een leuke touch.
Bij de onderste kaart vind ik het geponste bovenrandje ook echt iets toevoegen.
Erg leuk gedaan!
groetjes van Caro

jolanda zei

mooie kaart, leuk model

Sabine zei

Leuke kaarten heb je gemaakt weer. En wat leuk dat er dan precies hetzelfde idee uit rolt. Liefs Sabine

Wilma zei

Hallo Cornelie,
2 PRACHTIGE skypekaarten en zo zie je maar dat niet alles wat MOOI wordt heel veel tijd moet kosten ☺☺☺.
Liefs Wilma

Kaartenkraam zei

Wat een superleuk model is dit en ik vind je eerste kaart geweldig mooi! fe tweede is ook mooi maar spreekt me iets minder aan.

groetjes van Ank

Monique zei

Leuk hoor, dat skypen! Er zijn weer leuke kaarten gemaakt.
Hartelijke groetjes, Monique

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten Cornelie.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke kaarten, snel kan ook mooi zijn, dat zie je maar weer.

groetjes jolande

Marjan zei

Erg leuk! Allebei, maar toch vind ik je eerste de leukste, juist door de frisse eenvoud.

Anita Meijer zei

Was net bij Nadine en die was prachtig maar die van jou vind ik net zo prachtig Cornelie, ook al van die schitterende kleuren. Ik vind de eerste het mooiste maar dat komt alleen maar door de kleuren omdat die mijn voorkeur hebben.
Liefs van Anita

martina's kaartjes zei

ook weer een leuk modelletje ! helemaal top, zo krijg je ook weer eens wat 'restjes' verwerkt ! super
grtjs, martina
x

Mariëtte zei

Prachtig kaartje in zo,n korte tijd. groetjes Mariëtte

Anita zei

Ik vind ze allebei prachtig maar de onderste is wel wat uitgesprokener. Ik hou daar wel van, hoewel ik juist dat met craft ook wel wat vind hebben.. Hmmm kortom ik weet het niet, ze zijn gewoon alletwee super!!
groetjes, Anita

Anoniem zei

Prachtige kaartjes !! Leuk model ! De tweede vind ik qua kleuren iets mooier dan de eerste.
Groetjes Berdien

Mariken zei

Wat een toffe kaarten heb je gemaakt, erg apart zijn ze!
Groetjes Mariken.

Hermien zei

Mooi gedaan weer Cornelie, en wat een prachtig papier heb je gebruikt.

Groetjes

Christine zei

Heel mooi gedaan Cornelie! Ik vind het fantastisch hoe jullie eigenlijk samenwerken!
Liefs
Christine

Stamps and Paper zei

Lovely card Cornelie and love how you have tied your card together, great colours

Anne

José zei

Ik vind het model superleuk! Kan me niet voorstellen dat ik zoiets in een uurtje zou kunnen maken. Het papier is supergaaf. Je kaart, de tweede viel vandaag in de bus en ik ben er ontzettend blij mee! Doet me errug goed kan ik je zeggen. Hij is helemaal top!
Waar heb je die doorzichtige bollen vandaan? Vind ze zoooo leuk! En je stempel? Waar heb je die laten maken? Toch ook wel erg handig om het met inkt te doen!
Dikke smakkerd!

Marijke zei

Net zoals José zegt dat je zoiets moois in een uurtje kan maken. Zou daar weer een hele dag over doen haha Leuk model, mooi papier en super met de wikkel er om heen.

Fijn weekend,
Marijke en Chantal

Marlies zei

Het snelle zie je er niet aan af, ze zijn erg mooi. Ik doe over alle kaarten lang! groetjes, Marlies

Judith zei

Idd een heel leuk model! Ik vind beide leuk, de eerste is vrolijk, de tweede heeft een chique uitstraling. Jullie zijn goed bezig!

Hetty zei

Super leuke kaart! Ik vind de vorm erg mooi.

Ellen zei

Leuk modelletje! En in een uurtje? Knap hoor!
Groetjes Ellen

Back to Top