DCL #142!!

Hoi!!

Het is weer zaterdag, de week is weer voorbij, en dus is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij DCL!
Een schets gemaakt door Miriam,
  met als EXTRA opdracht,
 gebruik wit, met nog 1 kleur!
Kies je voor rood, dan mogen dat wel diverse tinten rood zijn bijvoorbeeld!
In eerste instantie was ik de extra opdracht vergeten...
maar dit is de goeie!



Een frisse kaart!


Wit cardstock als basis, dessinpapier van Kaiserkraft. Wit deel geëmbosst.
Lint van de bakker bij ons in het dorp...nee, geen tikfout, bij onze warme bakker, haha!!


Vlindertjes van Crea Tables. Labels zijn die-namics van MFT, en de tekst is van Hero Arts.
Plakpareltjes en stickels.

Ik heb voor m'n favoriete kleur gekozen, misschien ook een idee?!

Jullie hebben tot vrijdag 22 juni 18.00uur de tijd om je kaart te linken.
Voor meer voorbeelden van Gastdsigners, en onze andere teamleden én natuurlijk de sponsor van deze week, moet je op het blog van DCL zijn!

Veel plezier weer met het maken!!

Groetjes Cornelie

25 opmerkingen

Stamps and Paper zei

Wow Cornelie this is stunning...the colours are great and love the layout of your card....

Anne

Henriët zei

Ik borrel nu al van de inspiratie en heb alleen nog maar jouw kaart gezien!! Hij is echt prachtig.
Groetjes van Henriët

martina's kaartjes zei

wat een mooie uitvoering ! mooie kaart
grtjs, martina
x

crealinedance zei

Hoi mooi kaart geworden.gr.Nel

Mary zei

Het is gelukt hoor, mijn kaartje is doorgelinkt...de kaart bij de eerste keer mijn naam is de verkeerde, sorry, er ging wat mis. De kaart bij de tweede keer mijn naam is de juiste.
Deze kaart van jou is weer een juweeltje!!
fijne dag nog.....hoe is het met de vierdaagse lopers??
Groetjes Mary

Colleen zei

Stunning card, Cornelie! Love your butterflies and choice of colors!

Aletta zei

Wat is een leuke kaart, zo lekker vrolijk en helder van kleur en uitstraling.

Ook je vorige paletkaart is superleuk.

En de kaart daarvoor is weer superstoer.

Het blijft leuk om jou blog te volgen... wat je toch elke keer niet verzint, echt geweldig.

Groetjes Aletta

Marjan zei

Ook en van mijn favoriete kleuren samen met wit. Heel erg mooi vind ik je kaart, Cornelie!

Fijn weekend!

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart cornelie.

groetjes karin

Wilma zei

Prachtig!!! Ben weg van de vlinders. En wat leuk lint bij de warme bakker vandaan. Zat vast om iets super lekkers:-))

Jolanda Cuper zei

Schitterend met al dat blauw en wit!
Groetjes Jolanda.

José zei

Ja tooooop joh. Ook mijn favoriete kleur hoor. Mooi uitgewerkt die schets. De cirkels vind ik gaaf. GEbruik ik te weinig. Ook 3x de tekst vin dik top. Mooi die stansen er achter.

Hee, ik heb je een mail gestuurd over PTI maar je mailbox zit vol!

miriam zei

hele mooie frisse kaart cornelie,Mooi ppaier gebruikt
gr miriam

Stampidoe@gmail.com zei

Een geweldig mooi kaart hoe je hem gemaakt heb met die stans van cirkels toppie,

Liefs Yvon

Marijke zei

Heel mooi deze kleurencombinatie! Prachtig de cirkels op de achtergrond en leuk het bijpassend lintje van de warme bakker.

Groetjes, Marijke en Chantal

GerJanne zei

Wat een superleuke kaart heb je gemaakt! Ziet er gaaf uit met dat bakkerslint ;-)
Tja, soms vind je op de vreemdste plaatsen iets wat je kunt gebruiken voor je kaarten!

Groetjes, GerJanne

Stella zei

Jaja helemaal goed. Als het maar naar baluw zweet vind ik het super; Het is mijn lievelingskleur :)Oogt mooi fris en zomers; vind je ge-em-bos-te achtergrond super!
groetjes,
Stella

Willy zei

Heel erg mooi, prachtige combi!!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

geweldig mooi kaartje.

groetjes jolande

Bianca Kalksma zei

Heerlijke kleur en wat een leuke details! Fijn zo'n bakker ;) heb je zeker speciaal een pondje bonbons voor gekocht dat je het lintje erbij kreeg ;) Fijne dag!

Ellen zei

Handig, zo'n warme bakker voor je scrapbenodigdheden ;) Je kaart is prachtig. Mooi van kleur ook.
Groetjes, Ellen

Alina zei

heel erg mooi kaartje weer! ik bewaar ook van alles en nog wat, maar de lintjes zijn altijd voor mijn dochtertje, ze is er dol op!
groetjes, Alina

Nadine zei

Haha ik was eerst juist de sketch vergeten... toch lastig twee dingen tegelijk doen. Jij hebt weer een mooie variant gemaakt in je favo kleur! En embossing erbij doet het toch wel goed op wit he? Leuk weekend gehad?

Gerdine zei

Poeh, ik vind dat zo moeilijk hè, maar twee kleuren gebruiken... Maar jij hebt er weer wat leuks van gemaakt!

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is geweldig, mooie kleur en leuk met de accenten erbij. toppie!

Groetjes Rosalien

Back to Top