Zomaar

Hoi!!

De uitslag van de Liftchallenge is bekend!!!



Dit kaartje heb ik zomaar gemaakt om m'n voorraadje weer een beetje aan te vullen.
Ik ben een beetje aan het proberen gegaan, en vond het resultaat wel leuk geworden.


Gewoon lekker bezig zijn met je spulletjes, lekker genieten!


Over twee weken is het alweer herfstvakantie. Voor m'n gevoel is de vakantie net voorbij! Alle pepernoten en zo liggen al in de winkel, het najaar is toch echt begonnen!
Wie heeft er plannen voor de herfstvakantie? 
Wij gaan Maastricht onveilig maken met een stel vrienden. Lekker een paar nachtjes in een hotel, heerlijk!


Wij hebben samen zo'n spaarpotje, en storten daar iedere maand wat op, zodoende kunnen we nu lekker weg. 
Wie doet dat nog meer, op die manier sparen voor extra leuke dingen?


Fijne en hopelijk weer zonnige dag! Heerlijk!!



13 opmerkingen

Stamps and Paper zei

GOod Morning Cornelie - another lovely card love your different layers and textures... Your fall break sounds good, we sometimes have a couple of our grandchildren but not sure whats happening yet. Another lovely day here making the most of the 'Indian summer' weather.
Have a good day

Anne

crealinedance zei

Hoi hoi Vind heel goed gelukt.Groetjes Nel

Anita zei

Leuk 'zomaar' kaartje :)! Mooie kleurencombi.
groetjes, Anita

KarinsArtScrap zei

een heel leuk kaartje cornelie, je stempel vind ik super.


groetjes karin

martina's kaartjes zei

wat een leuk kaartje, fijn, al die laagjes zijn helemaal toppie !
grtjs, martina
x

Wendy ten Hove zei

Hi Cornelie,
Het resultaat is super!! Wat een ontzettend leuke kaart en mooie collage van onderdelen zo, mooie natuurlijke kleuren ook, echt prachtig!!
Groetjes, Wendy

Jaimy zei

wat een mooie creaties zie ik hier op je blog!
ik ben gelijk volger geworden!
neem je ook een keer een kijkje bij mij??
groetjes, Jaimy

José zei

Mooi, mooi, mooi! Helemaal herfst. Erg origineel weer, mooie lay-out en combi van papier en embossing. Leuk het blad als centraal punt!
Liefs, Jose

Durvina zei

Wat mooi!
Leuk bij deze herfstmaanden.

groetjes, Durvina

Liberta zei

Een leuke kaart Cornelie.
zoals al je kaartjes,
Wij sparen niet voor zoiets terwijl het wel heel leuk is.
Wij gaan wel altijd, vier meiden, naar een kerstmarkt toe.
Tja het is echt al herfst al zegt het weer dat het zomer is.
Heerlijk die marsepein en pepernoten.

Liefs, Lieb

Christine zei

Mooie kaart Cornelie en ik vind de herfst zo'n mooi jaargetijde! Wij gaan niet weg met de herfst maar we maken wel graag een gezonde boswandeling in dit seizoen!
Liefs
Christine

Nadine zei

Wat een leuk herfstig kaartje! Ik vind de herfst heerlijk, want ik zit graag binnen t freubelen natuurlijk! Ik ben ook wel toe aan een weekend weg, leuk joh! En Maastricht is daar een goede bestemming voor... gezellig!

anja curvers zei

Heerlijk herftskaartje Cornelie gaaf gedaan hoor. Lekker een paar daagjes Maastricht hier geen plannen maar ach wie weet wat niet is kan nog komen. Enne ik spaar inderdaad ook iedere week samen met een vriendin en dan gaan we leuke dingen doen.

Back to Top