verhuisd!

Hoi!!


Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor een buurvrouw die net verhuisd is. Met pijn in haar hart, maar het kon niet anders.
Ook ik zal heel verdrietig zijn als ik dit heerlijke straatje zou moeten verlaten.
Een verhuiskaartje is wel op z'n plaats dan!



Lichtblauw, met een lichte glans cardstock als basis. De scalloped randen gemaakt met een randpons van EK. Papier van Basic Grey. Wit cardstock door de Cuttlebug gehaald met een embossingmal van Me to You met klavertjes.


Huisjes geponst, en die met het dessinpapier twee keer en met dubbelzijdig tape opgeplakt.
Digistamp van M@rjan, deze uitgeknipt, op dessinpapier geplakt en nog een keer uitgeknipt. Strasssteentje op het bloemetje en ook ep het bloemetje van het huisje. Gaatjes langs de randen gestikt en bakerstwine, niet te vergeten, ben ik gek op!

De zon schijnt alweer!! Heerlijk!!

Ik wil jullie weer bedanken voor jullie leuke reacties, heel fijn!




11 opmerkingen

Stamps and Paper zei

A wonderful new home card Cornelie....the lovely thing about your cards are the lovely bright colours...I suppose hence you blog name colourful Cornelie....Your new neighbour will love it.

Anne

José zei

Ik vind em supergaaf! Onzettend leuk die huisjes en de scalloped randen. Wat een gave digi van Marjan! Ik vind het een topkaart! Die sla ik op voor inspiratie voor later!
Liefs, Jose

Marie-claire zei

Wat een mooie vrolijke kaart, Super!

Groetjes Marie-Claire

Nadine zei

Very nice! Die huisjes zijn grappig en je digistamp past er perfect bij!

martina's kaartjes zei

wat een leukerdje ! mooi gemaakt !
grtjs, martina
x

KarinsArtScrap zei

ik vind hem super leuk met al die gekleurde huisje erop.

groetjes karin

Anita zei

Heel leuke verhuiskaart! Mooie kleuren en leuke indeling :)
Van welk merk is de tekststempel, ik vind hem erg mooi?
groetjes, Anita

Christine zei

Gezellig zeg die huisjes! Leuk gedaan en een mooi aandenken voor je buurvrouw!
Liefs
Christine

Marjan zei

Wat een leukerd! Ja, die huisjes en kleurtjes combineer je goed met het wit! Bedankt voor je vermelding van mijn digi :)

Groetjes, Marjan

Judith zei

Wat een leuk kaartje!! De huisjes zijn echt super!! De digistempel van Marjan past er helemaal bij!

Groetjes Judith

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Prachtige kaart en weer geweldige kleuren

Back to Top