ready, set , blow!

Hoi!!

Eigenlijk een beetje een probeersel, weer eens wat anders. Ik ben niet héél enthousiast, maar ook niet echt ontevreden en wilde wel jullie mening horen!


De basis is kraft. Dit bestempeld met een achtergrondstempel van Hero Arts "large plaid Pattern". Daaroverheen met een alfabetstempel van Shake it en nog een stempeltje van Card us. De onderkant van de kaart met een randpons van Martha Steward gemaakt. Dessinpapier van My Minds Eye en daarop een stuk geëmbosst met een mal van Craft Concepts Dandelion Whisper. Deze bewerkt met stickels ( had ik dat nou niet moeten doen?). De tab is een die van MFT en de tekst ook, vond ik leuk bij de paardenbloemen passen. Stiksels en een pearl.


Ben heel benieuwd wat jullie zeggen!

Gezellige dag!



21 opmerkingen

KarinsArtScrap zei

je hebt mooiere kaarten gemaakt cornelie, maar ik vind deze helemaal niet onaardig.
het is een mooi geheel en het ziet er leuk uit.

groetjes karin

Yvon zei

Niet héél enthousiast??? Zou willen dat ik zo'n creatieve uitspatting zou hebben om zelf iets onverwachts in elkaar te zetten hihi :)
Vind hem goed geslaagd deze kaart, kleuren passen goed bij elkaar en een super leuke tekst bij de afbeelding. Ga zo door!
Groetjes Yvon

Anita zei

Ik vind Lo en de kleuren en stempels helemaal geweldig :) maar ik had idd geen glitter er op gedaan. Een stempel van de pluizenbollen was denk ik mooier geweest.
groetjes, Anita

Christa zei

Hoi Cornelie , ik vind het een hele mooie strakke en elegante kaart. Maar ik had ook het glitter achterwege gelaten , denk ik. Dat vind ik er niet zo bij passen ( en ik houd ook niet van glitter.... ). Ik vind vooral de stiksteekjes er erg leuk bij. Creatieve groetjes van Christa.

Marjan zei

Ik denk dat het een kwestie van smaak is, de glitter is iets wat ik wel wat vind hebben, maar je moet ervan houden. Ik vind het i.i.g. een prachtige kaart!

Groetjes, Marjan

Marlies zei

Hoi Cornelie,
Ik vind de kaart wel leuk hoor, dus het is een geslaagd experiment in mijn ogen... Het mooie vind ik de kleurencombinatie... Ik denk dat ik ook iets anders had gedaan dan de glitters. Misschien met een potloodje de pluizenbollen een kleurtje gegeven dat ze wel iets meer opvallen of misschien groene glittertjes... ik had er in elk geval ook iets mee gedaan want kaal laten is denk ik ook geen optie. Wat je er nu van hebt gemaakt vind ik leuk en ik zou er zeker blij mee zijn om zo'n kaartje te ontvangen!
Groetjes, Marlies

anja curvers zei

Mooi kaartje Cornelie toevallig heb ik die embossingfolder van het weekend binnen gekregen. Ik ben zelf ook niet van de glitter dus zou dat achterwege hebben gelaten. de kleurencombinatie vind ik heel mooi misschien had je het embossen op een donkerde achtergrond kunnen doen en dat opschuren.
Al met al vind ik het geen onardig kaartje hoor.

redscrap zei

Hallo cornelie, je hebt al heel wat reakties over het glitter, dus dat zal ik niet meer doen, zou het zelf ook niet hebben gebruikt, Je kaart en verder de kleuren vind ik erg mooi!!,
heel iets anders dan we van je gewend zijn.
Een echt NATUURlijke kaart, mooi!!
groetjes mina

mieke zei

Ik vind het een mooie kaart en het stiksel past er precies bij.

Mieke

Liberta zei

Hai Cornelie,

Ik vind de kaart mooi geworden en de stickles daar hou ik juist van. Wat ik ook zo goed vind dat het patroon gewoon doorloopt van groen naar wit.
Tja gewoon een mooie kaart.

Liefs, Lieb

Elly zei

Ik vind de kaart erg mooi,leuke papier combinatie en ik hou wel van stickles,geeft vaak net iets extra's!

Groetjes Elly

José zei

Ik vind het een prachtkaart. Erg mooi het kraft met groen en al het stempelwerk. De ponsrand onder maakt het helemaal af. Misschien had ik de bloem niet beglitterd. Maak em anders nog een keer zonder, of met witte heatembossing? De tekst erbij vind ik echt heel goed gevonden!
Al met al vind ik het een superkaart meid!
xxx Jose

Katootje55 zei

Het is een heel mooi stijlvol kaartje geworden...Wat betreft de glitter, smaken verschillen nu eenmaal. Een beetje chalk misschien???

groetjes, Toos

Marijke zei

Ik vind het toch wel een mooi kaartje, vooral de kleurencombi is mooi bijelkaar, prachtig stempelwerk, leuk de stiksels! Het is een prachtige kaart enne leuk toch om iets anders te proberen.
Groetjes, Marijke en Chantal

Nadine zei

Ha Cornelie, ik geniet altijd van je kleurrijke kaarten. Deze is heel natuurlijk van kleur, maar voor jou doen een beetje mat misschien? Toch zou ik het zeeeeker geen mislukking noemen, want de kleuren passen super goed bij elkaar!

Margot zei

niets mis mee hoor! erg mooi!

Judith zei

Glitter of geen glitter? Ik vind je kaartje heel mooi! Ik hou ook van deze rustige kleuren.
Groetjes, Judith

greet zei

Ik vind het een prachtige kaart. Mooie kleuren en een mooie combinatie van stempels en accenten.

Groetjes Greet

Marit zei

Ik vind je kaart erg mooi! De stickles storen mij niet, ze geven wel een extra touch!

Groetjes,
Marit

Joyce Ebben zei

Ik vind het ook een mooi kaartje geworden! Leuk die pluizige paardenbloemen! Groetjes Joyce

Stamps and Paper zei

Just love the colours on this card...and what a great sentiment.

Anne

Back to Top