armbanden

Hoi!!




Even weer eens wat anders als kaarten. Ik weet het, dat is wel waar jullie voor langs komen, maar naast m'n kaarten ben ik toch ook nog steeds bezig met m'n sieraden.
Komende week geef ik ook een workshop. Hiervoor heb ik twee voorbeelden gemaakt, en er is ook maar een klein budget, best moeilijk! Van iedere kleur 10 zakjes klaar gemaakt met bijbehorende kralen e.d., wat een klus was dat. De volgende keer doe ik dit ook anders, maar iedere keer leer je!


    












Ik heb voor neutrale kleuren gekozen, dat leek me wel zo handig.



Het zijn spiraalarmbanden, dus iedereen kan ze ook om!

Vanavond lekker met vriendinnen uit eten, zin in !!

Jullie ook allemaal een hele gezellige avond!



6 opmerkingen

Marijke zei

Hoi bezig bijtje, nou dit ziet er ook heeeeeeeeeeeel mooi uit! Heb ook een paar jaar geleden verschillende workshops gevolgd voor sieraden te maken,diversen technieken, ook leuk om te doen maar daar is het bij gebleven hahaha. Succes met de workshop en veel plezier vanavond!
Fijn weekend, Marijke en Chantal

Christine zei

Ik maak ook nog zelf juweeltjes! Je armbanden zijn heel leuk en een neutraal kleur doet het altijd goed!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

wow cornelie, deze zien er prachtig uit.
dat je dit er ook nog bij doet, bezig bijtje.
de kleuren vind ik ook super ze passen overal bij.

groetjes karin

Tinie zei

Mooie armbanden!! Daar ben je ook goed in! En ik vind het ook leuk om te zien!
Groetjes Tinie

José zei

Ik heb geen drol met sieraden maar ik vind ze erg mooi! Wat enig dat je daar workshops in geeft joh. Jij bent ook van alle markten thuis he!
Hee, hoe is het vaderdagkado eigenlijk ontvangen? Veel reacties gehad? Schiet me zo ineens te binnen.
Hee meid, jij zit nu lekker te smullen. Hoop dat je een hele fijne avond hebt gehad!
Liefs, Jose
PS en je hebt gelijk dat je doet waar jij zin in hebt. Ik heb dat nog niet helemaal onder de knie ;-)

Marjan zei

Ik heb wel erg veel met sieraden en heb ze ook zelf gemaakt. Soms doe ik dat nog wel. Je foto's zien er heel goed uit en je armband als voorbeeld zeker!
Succes met je workshop!!

Groetjes, Marjan

Back to Top